Články

Deset nejoblíbenějších dámských vůní uplynulého roku (2. část)

První pětka byla shrnuta v předchozím článku. Nebudu vás dlouho napínat a rovnou představím vůně, které uzavírají TOP 10 za loňský rok.

6. Chloé Nomade (Eau de Parfum)

Novinka roku 2018 laděná v duchu chypré květinově-ovocné vůně na sebe ihned strhla pozornost. Jednoduché složení v podobě tří složek – frézie, mirabelky a větvičníku v elegantním flakónu odrážející rukopis značky Chloé, zkrátka nemohlo být opomenuto. Tváři kampaně včetně krátkého filmu se stala francouzská herečka Ariane Labed.

Tip pro vás – vyzkoušejte také odlehčenější verzi a novinku 2019 Nomade (Eau de Toilette).

Kampaň pro Chloé Nomade (EdP).

7. Dior J’adore (Eau de Parfum)

Od roku 1999, kdy byla vůně představena, se pravidelně objevuje v dalších verzích s různou koncentrací i složením. Květinově-ovocná kompozice, jemný flakón a novější kampaň laděná do zlaté barvy spolu s Charlize Theron dokonale ztělesňují vše, co chtěl Dior říci. Moderní a současně velmi ženská vůně se dostala poprávu mezi TOP 10.

8

8. Chanel Coco Mademoiselle (Eau de Parfum)

Orientální-květinovou vůni vytvořil domovský parfumér Chanelu Jacques Polge. Při vytváření této vůně mu byla inspirací samotná zakladatelka Chanelu – Gabrielle Bonheur Chanel. Po Chloé a Dioru vsadil také Chanel na známou osobnost, herečku Keiru Knightley. To se jim vyplatilo, neboť v roce 2008 získali cenu FIFI Award za nejlepší národní televizní kampaň (parfém J’adore ji získal o rok dříve).

9. Hugo Boss Boss The Scent (Eau de Parfum)

O oblibě květinově-ovocných vůní svědčí také další přírůstek – The Scent Eau de Parfum (vyšla v roce 2016). Vůně, která kombinuje frézie s broskvemi, vonokvětkou a pražené kakao, byla i přes slabší výdrž velmi kladně přijata. Celkově lze říci, že se jedná o vůni, která potěší hned dvakrát- vaše smysly i peněženku.

10. Calvin Klein Euphoria (Eau de Parfum)

Poslední parfém, který bodoval v TOP 10 jistě nepřekvapí. Po řadě jednotvárných vůní představil Calvin Klein novinku, která si získala popularitu napříc všemi věkovými kategoriemi. Unikátní kompozice, dlouhá výdrž a nepřehlédnutelný flakón jsou charakteristické pro vůni s výstižným názvem Euphoria. O kvalitě svědčí také ocenění FIFI Award, které obdržela v kategorii prestižní dámský parfém roku 2006.

Napsat komentář